Thursday, February 10, 2011

Apologise me :'(

Assalamualaikum :(


Hmmph , mood sedih sekarang.Kenapa ya? Kerana ada seorang hamba Allah ini terasa dengan saya.Ohhhh tidaaaak ! kenapa yaa? Keranaa :

Saya tak contact dia :'(

oh sangat sedihh.emm bukan apa saya :

  • sangat sangat sangat laa busy
  • sangat sangat la kekeringan kredit *nak mintak kat ayah .Maluuu.sebab dah kerja kan.
  • sangat sangat la penat *kadang kadang sampai tak sempat nak pegang fon , balik kerja terus tidur
  • sangat sangat la tak tahu nak sembang apaaa.
Tapi kan wahai si abang JUST REMEMBER bahawasanya saya :

  • Tak pernah lupa abang
  • Tak pernah lupa untuk sebut nama abang dalam doa saya
  • Tak akan lupa jasa abang selama ini sampai bila bila * insyaallah

dannn ..

SAYA MINTAK MAAF ATAS SEGALANYAA :'( , wahai Shahrool Azree



apologise me ,
Fatin Amirah

No comments:

Post a Comment