Thursday, February 10, 2011

Alahai cik Sufian ♥

Salam Alaik :)

* entry kali ni baik sebab guna saya.hee :)
;) .Teheee *muka gatal.okay okayy saja suka suka nak cerita pasal seorang hamba Allah yang dah berjaya mengetuk hati saya * okayy , peringatan bukan boyfie okayy ,mengetuk sebagai sumber inspirasi nak bekerjaa.Weheee.
Okay okay kalau baca post before this ada la sebut nama dia ni , ala yang tulisan warna kuning tu.HAHA.Eemm okay macam mana dia mengetuk hati saya ?Ni nak bagitahu nii yang dia orang pertama yang tegur saya hari pertama kerjaa.time tu saya tahu dia mesti sangat malu sebab kena marah dengan customer tapi takpe takpee saya tahu dia penyabar *ceh macam la dah kenal rapat .HAHA

Emm actually entry ni dibuat sebab nak cerita pasal tadii.heeeeeeeeeeee :) , panjaaaaang sikit sebab happy.HAHA. okay ceritanya begini , semalam satu hari tak nampak dia :'( , sedih tuu. lepastu tadi masuk kerja pukul 5 , then macam biasala kan keluar staff entrance tu mesti lalu dekat market kan.so memang tak fikir apa apa pun tup tup SUFIAN theree, jaga cashier kat express counter.

WOHOHO apa lagi usha la kann.hee.Then terus la pergi kaunter, tunggu tunggu then tibatiba si sayang ku sakinah tu muncul,aku pun ajak la pergi market kan nak beli biskut kelapa tapi malang nya biskut tu takde , so pilih punya pilih beli la biskut ikan ,sooo pergi la bayar dekayt express counter kan.huh dup dap dup dap jantung ni , ajak laa si sakinah ni , taknak pulakk then tunggu punya tunggu sampai la giliran membayar :

Cik Pian : Em Jcard ada?* biasala ayat cashier kan?tapi dia lain sikit dengan senyuman dia boleh cairr woo.HAHA
Aku : Takde *Gila keras suara aku , cuak tuu takpandang muka diaa.
Cik Pian : Em R*.**
Aku : *Bagila duit
Cik Pian : Bagi baki sambil tersenyum * aku ambik senyum tapi tak pandang pun muka diaa.segann !Hee.

Huh cair saya dengan dia tapi saya tahu kisah saya dengan dia sampai Ahad ni je.Sebab apa?Sebab tu hari saya berhenti kerjaa.so lepas tu memang the end la kan.So sekarang ni kira saya anagn angan je lebih la kann?cukup cukup la sebulan sengan cik pian ni.tapi yang pasti dia punya senyum tu gila menarik.HEEEEE :)

Okay sampai sini saja sebab kalau lebih lebih kang ada orang jealous.HAHAHAH

happy ,
fatin amirah :)

No comments:

Post a Comment