Thursday, January 27, 2011

yes , i do love you :D

Salam alaik.

Kembali mengupdate blog.Ye mahu cerita tentang apa ya?Em tentang seorang sahabat saya ni.Saya sangat menyanyanginya tapi actually kami tak pernah pun jumpaa.Entahla kenapa dia begitu baik.Huh.Macam mana kau boleh terfikir nak taip pasal dia ni?emm sebab ini ..


and im proudly said that im the fourth important person in F Amirah Rahman life ! oyeahhhh ! oke im crazy now

*ni status kat Facebook dia.


Sweet tak?hee :) Everyone,kalau korang rasa nak cari kawan sejati,true freind,sodiqatu jayid * takfaham guna google translator.HAHA,cari la dia.Dia akan ada setiap masa korang need dia.Aku tak tipu serious , best kawan dengan dia,sangaaaaaaat fun,gila dan memahami kauu :D


Kalau korang ada baca post aku yang before this ni pun dia pun ada jugak.Apa maknanya tuu?Tu bukti yang dia sentiasa ada dengan kau.Ni yang aku nak nyanyi lagu For the Rest of My Life ni.weheeee :)

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you.
lalalalala~.

HAHA.boleh ke?Padahal lagu ni Maher Zain buat untuk isteri dia.boleh la tu.kira macam aku Thanks to Allah sebab bagi aku peluang kenal dengan makhluknya ini.Terima kasih Ya Allah :)

Okay kejap kejap, siapa manusia yang aku maksudkan ini? Haa! jeng jengg..



Alia Khaleeda Azlan.
my Gadis Letrik :P

Dear,
yes! you are really important in my life.
Im afraid i'll loosing you,
so please dear whatever happened , please do not leave me .
BECAUSE
I Love You AND I Really do sayang :)
You are the best aunty la dear.

p/s : credit to Sheqal Amin yang kenalkan aku dengan dia. * kalau dia baca ni confirm kenbang dia wei.ee menyampah.HAHA




with thanks ,
fatinmira :)

No comments:

Post a Comment