Monday, January 24, 2011

kerjaa :D

Assalamualaikum and greetings :)


Dengan ini saya ingin mengisyhtiharkan bahawa saya , Noor Fatin Amirah Abd Rahman , ic no ,930807-14-**** telah bertukar kerjaya daripada PENGANGGUR TERHORMAT kepda TUKANG LIPAT BAJU TERHORMAT.yeah yeah :D.

ya saya sekarang sedang membina kerjaya di Kompleks Membeli Belah Jaya Jusco Maluri sebagai Promoter BABY KIKO,so siapa siapa yang bingung untuk membeli baju untuk anak,adik,anak saudara,anak jiran ,anak kawan, sila sila laa bertanya kepada saya.*ceh dah terror bab bab baju baby ni.HAHA.maknenya apa tu? Suruh kahwin cepatlaa.HAHA.*ceh calon pun takde bikin kecoh saja.HAHA.


kerjaya saya bermula begini, pada suatu hari yang hening,pergila mencari kerja bersama si gadis manis cantik ayu , NUR SAKINAH HAMZAH. pergi la outlet by outlet.okayy ayat magic kitorang ?'kak.kat sini ada nak pakai orang' .HAHA.gilir-gilir la kan tanya.banyak netul situasi yang kami lalui.

situation no 1 : kami :kak.kat sini ada nak pakai orang?
kakak kedai : oh ada ,baru habiss spm ek?oh emm camnila dik tinggalkan
nama dan no fon,nanti apa-apa kami bagitahu.

*okay untuk situation ni memang setiap kedai la mintak benda yang sama tapi tak col pun*okay think positive lupa kot takpun terhilang nombor ke takpun takde kredit.HAHA

situation no 2 : kami :kak.kat sini ada nak pakai orang?
kakak : *mula-mula tanpa memandang kearah kami,oh ada ada lu letak lu punya
no talifon nanti i * then dah pandang kami ,tengok atas bawah : oh tak
ada la.sini semua penuh.

*tahu sebab apa?sebab we wear HIJAB :)-perghh nama je satu malaysia tapi tak faham ni kan tuntutan agama kita.then we decide takpelaa kita cari tempat yang boleh pakai tudung and the most important boleh SOLAT !

Then cari cari,jumpalah outlet Baby Kiko ni.mereka terima kami.hee :)Gaji? haha tak payah tahula.HAHA.emm haa!kat sini aku nak tunjukkan dekat korang semua kawan kawan yang rapat dengan aku,yang sama sama pergi rehat dekat kantin staff,sama kena marah,sama lipat baju.hee :)

TADAAAA!




SYURA * terbaik dari ladang.HAHA


NUR SAKINAH BINTI HAMZAH
dia ni dari sekolah la semua dengan dia.kan sak kan?Aku sayang kau


HAHA,seronok wei kerja ni.banyak pengalaman dapat.emm boleh cuci mata.HAHA.sufian :D . Tapi itu bukan niat aku,niat aku untuk cari penglaman and of course MONEY.haha.Okayla sampai sini saja yee.bubbyee sayang :)



with happy ,
fatin amirah



No comments:

Post a Comment