Saturday, January 22, 2011

Back '____'

dear readers,

oh hye hye :) lama nyaa tak post apa apa.almaklumla busy kan.ahh alasan je tuu.HAHA.tak tahu nak taip apa padahal banyak je benda nak cerita.okaayla ringkaskan je la.buat macam kronologi .* ambik jalan mudah,HAHA.

last post pasal December punya cerita,so means that blog ni belum bukak tirai lagi untuk twenty eleven ni :] . emm kalau baca blog orang lain ada yang tulis pasal azam this year,tapi ntahla aku macam tak de azam je.HAHA.yelaa last year yoyo oo ke azam nak tu la ni la tapii hampeehh.tak jadi pun,*takdela semua tak jadi tapi adala 0.1 yang terlaksana.HAHA.

emm kalau ikutkan memang la nak ada jugak azam azam ni.tapi macam serious sangat la pulak panggil azam,mak panggil apa ek?em haa!keinginan untuk twenty eleven ini.apa yang aku nak eyy?entah tapi satu yang memang aku betul betul nak. CHANGE ! change apa?tak payah la bagitahuu cuma korang pun tahu kan dunia dah tua,nak kiamat dah.bahasa kasar sikit ,RUMAH KATA PERGI KUBUR KATA MARI.haha.

okayy now,tiba masa kronolgi :)

  • 31 december : patah kan hati orang.jahat kan aku?HAHA.*walaupun niat saya betul,cara saya salah.
  • 1 Januari : kerjaaa :D , First day kerja.SUFIANN :D
  • 2 Januari : kenal kawan baru , Syura and Jue , mereka great :)
  • 3 Januari : meet afwah *dapat tahu ada orang demam
  • 4 Januari : ada orang masuk hospital :(
  • 5 Januari : meet haziq *tanya condition :'(
  • 6 Januari : start call rakan rakan pasal orientasi AKSB * habis RM 50 weii topup untuk benda ni.
  • 7 Januari : going SBU-meet pn JASBIR ,cikguu math form4 and 5, she said 'all of you are the best solehah I ever had :)* cehh bangga,btw,kami rinduu teacher :'(
  • 8 Januari : going AKSB for preparation :) , mom's bitrhday partyy '____'
  • 9 Januari : Klimaks-AKSB's Orientation :) -Thanks guys for the phone battery incident ,do appreciate it,iloveyouguys :) *haziq kata dia terharu dengan itu :)
  • 10 Januari : beloved junior dapat tawaran masuk Teknik Kuala Lumpur.
  • 11-13 Januari : keep waiting for someone to forgive me :'(
  • 14 Januari : Finally.I've been apologised :) * im sorry,i know im too much
  • 15 Januari until now : kerjaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
hee :) sudah melalut aku ini.dah dah off.Bye bye dear :)


off,
fatin amirah

No comments:

Post a Comment