Thursday, January 20, 2011

Mr UIA

Salam.

31 December 2010 -13 Januari 2011 :'(

wah wah lama tak post pasal dia.Oh sebenarnya peristiwa 31 December itu berkaitan si dia la.Haha.jahat wei aku,tapi aku dah bagi tahu sebab kat dia cuma maybe drastik sangat kot sebab tu macam tak boleh terima.maaf ye awak '___'.tahu tak aku buat apa?aku kata jangan sayang aku.HAHA

Dahla buat orang sampai berguguran airmata,boleh buat selamba je text dia macam biasa , panjang pulak tuu.Haa!then satu hari ni membuat kan aku sangat terkejut,aku saja la kacau dia, idea si Sheqal Amin tu laa suruh aku keep contact je dia.katanya ' emm iera pleasela ego sama ego tak jadi apa tau ' , so aku pun try la nasib then yang best da aku main missed call , die text aku.Perrggh memang pedih laa.

Tu yang buat aku berhenti kacau dia dan berhenti mintak maaf.Sedih gilaa wei akuu, serious memamg dah nak berjurai air mata aku tapi aku tahan je.yelaa aku kena sebab aku penyebab benda ni.so aku tak nangiss pun.cuma apa aku buat aku doa kat Allah lembutkan hati dia.ALHAMDULILLAH Allah kabulkan doa aku.

14 Januari 2011 :)

Esok tu yakni tarikh atas ni , he text 'i'm sory i know im too much'. pergggh,dah la time tu sedang meniti jalanraya dari PGRM ke JJ Maluri.yang dia pulak otw balik singapore.Dua-dua dalam bas.JODOH,HAHA.Em tuhan saja yang tahu apa aku rasa time tu.terima kasih Ya Allah :), then continue texting.emm for now apa aku rasa is dia macam more open minded than before this.seronok :)

texting texting then one day dia tanya pasal kerja,cakap la shiftla tu la.then dia kata Khamis dia balik, kalau rajin dia turun JJ.so apa maksudnya tuu?HAHA.means dia ajak meetla tapi dalam bahasa kiasan.bijak tak dia.HAHA.so then ,

20 Januari 2011 ♥

Meet.okay tak payah cerita yang pasti tiga jam tunggu ,* saya tahu awak faham ini.haha.Seronok bila dapat ajar orang tak makan buah ni tentang buah buahan dan kerja mengutuk novel novel dalam MPH tu.HAHA.yang penting saya dapat ini :



Satu : Cadbury Hazel Nut :)




Dua : Sundae Coklat :)

Saya tak pau okayy , dia yang bagi.HAHA.okayy sekarang saya lebih matang dalam memilih kata-kata.yayy fatin bijakk :D * saya suka gelak dan ada orang suka saya gelak.Bahaha.


grateful ,
fatin amirah :)

No comments:

Post a Comment