Thursday, March 31, 2011

Nazim Nasri :D

Assalamualaikum and greetings to all :D


Today is 1st April . Harini ada ramai orang yang dilahirkan anda tak lupa juga ada orang dimatikan. Betul tak? Yela hari hari ada orang sambut birthday and hari hari orang baca Yassin untuk si mayat * Cehh , scary la pulak aku ni. HAHA.

Okay okay straight to the point , harini merupakan Hari Tua bestie saya Sek Rendah dulu. Em saya pernah cerita pasal dia dulu dekat sini. Hee.



Muhd Nazim Bin Nasri * or sekarang lebih dikenali dengan nama NN :D

Hey buddy , Wishing You Happy 18th Birthdayy :).


Dah tua dah haa! HAHA. Em aku ada dua present untuk kau ! Tapi ni di alam maya je tau. Tak mampu haa aku nak tunaikan wishlist kau. High demand tu. HAHA.


First, kau terima lah dua lagu dari aku ni. Kau bayang kan je la Salma Mentor 5 Tu nyanyi untuk kau. Kalau kau bayang aku, memang tak laa kan. Ruined birthday kau kang.HAHA. Ni lagunya. :


FIRST

Sannah Hilwa ya Jamil,

Sannah Hilwa ya Jamil,

Sannah Hilwa ya Nazim,

Sannah Hilwa ya Jamil.

SECOND
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan Nazim Nasri,
Allah selamat kamu.


Okay , lagu first tu lagu Happy Birthday dalam Arabic. Kenapa aku bagi dalam Arabic? Sebab aku tahu most of your buddys will sing fr you in English , Malay or Korean *maybe. So I decide to make a difference ! Hee. May you happy with this ;)


Second, aku nak bagi kau ni. Wehee :)



Chocolate Indulgence by Secret Recipe. Hee :)



HAHA. Kira okay laa enn, Even aku tak bawak kau pergi Secret Recipe pun , atleast aku bagi. Hee :) Btw,


This is mw wishlist for you :D


  • May Allah Bless , semoga sentiasa di bawah rahmatNYA.
  • Jadi Nazim yang baik dan berguna pada bangsa dan agama.
  • Be a good student nanti dekat Uni.
  • Jadi anak yang Soleh , yang at least boleh ketuai solat jenazah dan bacaan Yassin suatu hari nnti.
  • Jadi HambaNYA yang baik :)
  • Jadi khalifah yang sentiasa amanah pada tugasnya. Khalifah pada diri dan keluarga * Senang cerita jadilah lelaki yang diidamkan oleh para nissaulsolehah di luar sana
  • Be a good friend of everybody :D


Last but not least, Buddy , Iloveyou and hope this friendship will never end. We friend till jannah k? Hee :)




Trustworthly ,

Your Buddy, Fatin Amirah :)

No comments:

Post a Comment