Tuesday, February 22, 2011

Tahniah , Congrats ,Mumtaz :D

Assalamualaikum :D

Oh Hye Hye Anda semua :)

Cehh tittlee nak hebat je taknak kalah tiga bahasa lagi tau.Okay kenapa title macam tu?Apa cerita disebalik semua itu?Bahaha,bikin suspens sajaa.

Okaylaa secara ringkasnya* bajet je ringkas.Fatinmira pandai ke tulis entry pendek pendek?HAHA. Aku rasa satu Malaysia tahu yang 21 Februari 2011 merupakan tarikh keramat untuk semua candidates STPM this year sebab time tarikh tu la result keluar.Sebab apa aku kata satu Malaysia tahu?Sebab dah keluar berita umumkan tarikh result , time ambik result and yang berkenaan dengan result ni.

Actually yang aku agak terpanggil nak tulis pasal STPM ni ada dua sebab. Satu , Ada senior aku yang ambik , Dua , sebab nak jangka bila result aku pulak keluar , sebab ada orang kata right after a week STPM keluar , SPM keluar so macaaamm cuaaaaaak gilaaaa la kan.Okay malam isnin tu aku bukakla google,type blogspot , log in and suddenly aku nampak perkataan 'airmata' dekat entry yang baru dipost.So aku pun tekanlaa and ushala that blog and bacala then satu perkataan yang terpancul dekat mulut aku is

WOW !

Kenapa aku macam tu? Haa!nak tahu baca sendiri blog diaa.Gilaa laaa wei , korang tahu enn dekat Asia Tenggara ni STPM tu exam yang paling susah.So memang aku salute gilaa la dekat Senior aku ni kan.Em siapa ek dia ni?Jeng Jeng Jeng ...



Mohamad Shafiq bin Kamarudin

Ha, Abg Shafiq ni dulu dia Presiden AKSB , kira kalau budak AKSB tak kenal dia tu memang katak bawah tempurungla , haa betapa famousnyaa dia.HAHA.and aku sangat sangatla salute dekat dia nn, Dia ni sangat sangat la berkaliber , yang memang bukti kukuh la kekaliberan dia tu bila pada zaman pemerintahan dia yakni,2008 , AKSB jadi Juara ASAT, tak ke gila tu ? mengalah kan asrama asrama yang memang dah lama kan.Em sebab apa cara pendekatan dia more tu bagi semangat and slow talk.Salutelaa sama abang Shafiq.

Untuk Abang Shafiq :

TAHNIAH , SYABAS
CONGRATULATIONS
MUMTAZ
:D

Like what i said , you deseserve it because Allah loves you and He know you've work very very hard, So bersyukurlah dan bergembiralah dengan nikmat yang Dia bagi ni dan kita doakan Abang Shafiq berjaya dunia akhirat.One more thing , just remember I adore your attitude and spirit becase you really a GREAT guy.
Lastly GOODLUCK in your life :D

Okay la sampai disini sajaa.Hee. :D


p/s : Bila result SPM keluar ni?Seriously bagai nak tercabut jantung bila fikir benda ni.HUH!
.btw, dear readers pray for my result k? hee Im really hoping for the best.
with smile ,
Fatin Amirah :D

No comments:

Post a Comment