Tuesday, June 15, 2010

maafkan saya:)

emm saya tahu saya salah.saya tak ada niat pun nak buat macam tu.emm bukan tujuan saya nak membandingkan cuma mungkin sebab saya masih lagi tak dapat lupakan 'si lame' itu melayan saya dan menjaga saya.sebetulnya saya mahu awak seperti dia.mungkin saya silap kerana terlalu mengharap.saya patut ikut cara awak.maaf kan saya.saya tahu semua ini salah saya.jadi,saya ingin minta maaf.saya harap awak maafkan saya.saya tahu awak kecewa dengan saya.saya tak pernah ada niat nak buang awak dari hidup saya.awak tahu saya perlukan awak .da lima tahun saya dengan awak,mana mungkin saya nak buang awk dari hidup saya.emm tapi saya rase tak wajar saya dipersalahkan seratus peratus,emmm awak ade salah jugak *maaf.emm awak patut faham ape saya rase.awak patut peka.and satu lagi saya pelikla kenapa awak terasa sangat sebab kita bukan kaple pon?(ni ayat a.shah.)hee.emm tapi tak pe la maybe bende ni boleh selesai kalau kita sama-sama bincang,terus terang and tak ego.ok :).betul saya cakap saya sedang menyayangi awak.dan tolong jangan cakap ini satu propaganda.awak tak ahu apa saya rasa.hmmph.emm awak,saya perlukan awak dan satu saya minta bagi saya peluang untuk tebus balik kesalahan saya buat awak kecewa dulu tapi itu pun kalau awak sanggup tunggu saya habis berperang dulu.hee*

No comments:

Post a Comment