Thursday, June 17, 2010

i think its only a tears in my life '___'

aku dilanda kebingungan sekali lagi..adakah aku patut melayannya begini..aku mengaku rindukan dirimu tapiku keliru..mungkinkah cinta itu sedang menjemputku atau ini cuma secebis dari perasaan belas kasih ku? Aku butuh waktu untukku meneroka hati dan jiwaku..aku harap kau memahami gelora yang melanda tirai perasaanku..kasih, walau apa pun yang terjadi, aku kan tetap berada di sisimu setia menjadi penawar dukamu.......

entahla tak tau kenapa cik fatin tertarik dengan kata-kata ini,mungkin frasa ini bukan untuk cik fatin.mungkin kerana si pengarangnya ada kaitan kot dengan cik fatin *eh2,dulula,tak tahula sekarang..

ok fatin take a breath and serious please,




MAAMH,,
tidak mengapa jangan kau bingung mungkin ini permulaan untuk sesuatu hubungan dan mungkin juga suatu pengakhiran.kau yang memilih dan kau yang mencorak.siapa lah aku untuk mencampuri urusan kau,aku hanya gadis 17 tahun yang boleh dibuat gurauan oleh rakan-rakanmu, perjalananku masih jauh dan aku tidak matang untuk menilai semua ini aku serahkan semua ini kepada engkau.mungkin aku sememangnya sudah ditakdirkan tidak layak merasa seronok atau bahagia,mungkin layak tapi hanya sebentar,atau belum tiba masa ku,aku redha,aku terima.mungkin ini balasan bagiku yang pernah merobek hati seorang insan bernama pria.maaf seribu kali maaf aku mohon.aku bukanlah sesiapa untuk menjanjikan kegembiraan padamu namun beri aku peluang walaupun secebis untuk tebus kesalahan ku,maaf juga jikalau kau terasa dengan perbuatan dan percakapanku.aku akan belajar memahami dirimu,satu pinta ku,fahami dan sokonglah aku dalam perjuangan untuk menghadapi peperangan hujung tahun ini.terima kasih juga atas prihatin mu selama ini.terima kasih atas semua kenangan manis dan pahit.terima kasih atas semua nasihat,tunjuk ajar,pesan dan semangat.hanya ini yang mampu aku ungkapkan,aku bingkiskan.terima kasih atas sayangmu juga.aku disini sedang belajar mengenali apa itu sayang.maaf aku penuh dengan kekurangan :(

with tears,
fatin amirah

No comments:

Post a Comment