Tuesday, March 22, 2011

Butterfly in my stomach =,=

Salam alaik :D

Okay aku tahu korang pun dah tahu apa tujuan utama post ni kan? Yelaa for us , the class of 2010 or the ex fivers ada cerita apa lagi , kalau bukan about Wednesday, 23rd March 2011 , 10 am.Apa yang ada dgn tarikh tuu? Emm sahla kalau orang tu tanya macam tu memang dia tk ambik tahu perkembangan luar. HAHA * jahat nya aku.

Emm actually aku online ni pun sebab nak kurang kan sikit gugup nak menenpuh hari esok tapi bila dah bukan FB , bukak Blog semua cerita pasal result, memang bukan berkurang gugup , BERTAMBAH lagi ada. HUH!

Ada kawan aku cakap tunggu esok macam Nightmare. Tapi aku rasa tak sempat Nightmare kot sebab aku rasa mesti ramai tak BOLEH tidur malam ni. Betul tak betul tak? Hee. Ada lagi sorang cakap :

' Doa banyak banyak because after all our hard works, thats the only way we have ;)'

Yang ni maybe dapat melegakan hati korang sikit kan? Yes yes , that's the only way yang kita ada RIGHT NOW. Pray to Him , because He Knows the best for us. Okay kawan kawan, jom tadah tangan sama sama , aminkan doa ni.


Ya Allah , kau ampunilah segala dosa kami Ya Allah , dosa kedua ibu bapa kami , guru guru kami , kaum kerabat serta rakan rakan kami Ya Allah. Ya Rahman, kami mohon pada Mu , setelah segala usaha yang kami lakukan , kau berikan lah yang terbaik buat kami Ya Allah, Jangan kau hukum result kami dengan balasan segala dosa yang pernah kami lakukan selama ini ,Kami mohon padamu Ya Allah. Kau straight A+ kan lah result kami , Kau cemerlang kanlah result kami Ya Allah. Ya Rahim , Kau jadikan juga kami hambaMu yang sentiasa bersyukur dan redha dengan ketentuanMu.
Amin amin Ya Rabbal Alamin.


To ex-Fivers and me too :

Wish you all the best , bitaufiq wannajah. Ingatlah apa apa pun yang terjadi esok , semua tu kehendakNya. Kalau baik keputusan tu maka bersyukur dan merendah dirilah , jangan dipandang enteng rakan rakan yang tidak mendapat yang terbaik. Kalau tak berapa nak baik, maka bersyukur dan bersabar lah kerana mugkin ini belum masanya Dia berikan yang terbaik. Because The Creators know well about His Creation. Ada hikmah di sebalik semua ini. Tawakkal A'llallah Ya Akhi Wa Ukhti. Allah Loves Us, so thats why we have to return to Him. Allah ma'ana :)


P/s : Readers , doakan yang terbaik untuk saya dan rakan rakan saya ye. Aminn.

No comments:

Post a Comment